13 Mayıs 2011 Cuma

NİŞAN TEPSİM

Nişan tepsisini en sona bıraktım nasılsa hemen bulurum istediğim gibi diye düşündüm ama çok yanılmışım aslında gecenin en önemli ayrıntısını en sona bırakmak hata oldu. İnternette araştırıp modelleri beğenmedim de suratımda düştü tabi ama hemen annemle yollara düştük Konak Kemeraltına attık kendimizi her yeri dolaşıp klasik tepsileri gördükçe hırçınlık ve diyetten kaynaklı stres artısı doğal olarak erkek arkadaştan cıktı JJ
 Tam ümidim bittiği anda Deniz ticarete uğradık o kadar çok farklı modellerde nişan tepsisi, nişan yastığı, anı defteri, kına tepsileri, bebek sepeti, nikâh şekerleri var ki gördükçe delirdim. Dükkânda aa su olsun aa bu olsun derken yine kararsız kaldım ve o anda annem bebekler için mevlüt şerbeti dağıtılan tepsiyi gösterdi sağ olsunlar eğer istersem nişan tepsisine dönüştürebileceklerini söylediler bende hemen kabul ettim.
 Kenarındaki bebek figürünü çıkarıp benim için gül taktılar hatta ona uygun makasta yaptılar çok teşekkür ediyorum kendilerine ortaya bu şirin nişan tepsisi çıktı. Umarım beğenirsiniz

Nişan günü tepsinin içini süslemek için kırk bir tane nazar boncuğu, kalp desenli süsler ve birkaç tane ufak uğur böceği koymayı düşünüyorum





1 yorum: