26 Mayıs 2011 Perşembe

İLK ADIM NİŞANIM

 
Nişanla ilgili paylaşmak istediklerim özellikle elbisem değişik üç tane gelinliğin farklı bölgelerinden birleştirme. Çok kararsız bir kız olduğumu nişanlık seçiminde de belli etmiş oldum. Üst kısmı farklı modelden üstündeki işlemeler farklı modelden kollardaki askıyı sonradan kendimiz ekledik çünkü oynarken ikide birde göğüs kısmını çekmek istemedim. Renk tamamen son dakika annem seçti. Çünkü ben ortaya nasıl bir şey çıkacağını bilmediğim için acık renklerde kararsız kaldım ama annem iyi ki bu renkte tutturdu J Geceden kısa notlar elbisem Madam Burcu moda evinden özel dikim.








 
  Fotoğraf benim için çok önemli olduğu için İki tane fotoğrafçıyla çalıştık.İlk stüdyoda fotoğraf çekimi yaptık.Kendimi ifade edip çok rahat edeceğim ve bildik bir fotoğrafçı olmasına özen gösterdim. İlk stüdyo fotoğraflarımı Karşıyaka Alaybey de bulunan Stüdyo İmza dijital fotoğrafçılıkta çektirdik. Stüdyo fotoğraflarını otuz haziranda alçakmışız onları alınca da hemen sizlerle paylaşacağım.

  Nişan mekânını çok sevdiğim ve benim için çok özel olduğu için Dış mekân çekimi yapmak istedik ve bunun için mekânın önerdiği iyi ki dinlemişim Stüdyo Yağmur la çalıştık. Dış çekimi ve nişan boyunca fotograflarımızı Stüdyo yağmur çekti. Çok memnun kaldım hiçbir müdahalede bulunmadan gece boyunca hep bizimle ilgilenip hep doğal fotoğraflarımızı yakalamışlar kendilerine çok teşekkür ederim.




 Nişanımız kır nişanı olduğu için iki tane ayakkabı alıp kendimi garantiye aldım. Kesinlikle benden size tavsiyem eğer kır nişanı veya düğünü düşünüyorsanız yanınıza bir tane babet ya da spor ayakkabı alınız. Nişana ilk başlangıç ve fotoğraf çekimlerini dolgu topuklu siyah ayakkabımla yaptım. Allahım nasıl bir işkence JJ Dolgu topuklu ayakkabımı YKM den çok beğenerek almıştım normal başka zamanda da giyerim diye sade ve şık bir ayakkabı tercihimdi. Ama iki tane fotoğraf çekimi olunca ayakkabı çok yordu beni.
  İlk dansımızdan sonra masamızın altına saklanmış olan Lacoste spor ayakkabılarımı hemen ayağıma giydim. Çünkü kır nişanı olduğu için pisten hariç misafirlerin masasını gezmek istediğimizde topuklu ayakkabılar resmen toprağa yarıya kadar battı. Bu yüzden spor ayakkabılarda gecenin kurtarıcısı oldu.

4 yorum:

  1. allah tamamına erdirsin.ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim... Darısı bekarların başına :)

    YanıtlaSil
  3. ay canım ya bayıldım süperrrr Allah tamamına erdirsin öpüldüün:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım benim.

    YanıtlaSil