15 Ağustos 2011 Pazartesi

SEVGİLİYE SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ (İLK PLAN)

Herkes gibi benim için de özel günler çok önemlidir. Ama o kadar sıkıntı ve sancılıdır ki aylar öncesinden sinir küpü olarak dolaşmaya başlarım ta ki yapacağım sürpriz ve hediyeleri bulana kadar.(tabi ki sevgilinin hiçbir böle derdi yok duy beni J hep son dakika her şeyi hazırlar L ) Ama bu sefer planlı programlı çalışıp bir liste yaptım. Listede ilk plan eşi benzeri olmayan kişiye özel bir hediye olmalıydı. Bunu da;
 Çizimler ve yazılarla kitap oluşturulabilen ilk on-line sistemi olan sevgilikitabi.com, da buldum.İlişkimize özel bir kitap hazırlamaya başladım. Benim için hem eğlenceli hem de duygu dolu anlar oldu çünkü geçmişe döndükçe çok güzel anlarımız geldi ve baktım ki koca üç sene su gibi geçip gitmiş. Kitapta ilk tanışma günümüzden başlayıp ilişki sırasında sevgililik hallerimize uyarladım. Herkes tarafından çok beğenildi ve güzel yorumlar aldım. Ve ilersi için çok güzel hatıra oldu.





















Detaylar için  http://www.sevgilikitabi.com/



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder