15 Ocak 2012 Pazar

SEVGİLİYE YENİ YIL HEDİYESİ

 
1.Sevgiliye yeni yıl hediyesini hazırlayıp verdim. Biraz kişiye özel birazda klasik bir hediye vardı aklımda. Biraz Karamsardım çünkü istediğim gibi bir şeyler bulabilir miyim diye düşünüp duruyordum ama çalışmalara başladığım anda her şey çok güzel oldu.

 İlk hedefim çalar saatsiz uyanamadığı için ikimize ifade edecek çalar saat aramak oldu. Her masajın sonunda gülen yüz koyduğu için bu saati gördüğüm anda hemen aldım. Saatin üstüne her gün uyandığında beni anımsatsın diye ufak şirin bir not ekledim hemen yanına telle astım. (Tabii o uyku sersemliği ve sinirle o saatin yanındaki not hoşuna mı gider yoksa sinirle koparır mı bilemem ama öle bir şey olursa beyefendiye ayrı bir görüşme ayarlayacağım J )



2.İnternet alışveriş sitesi olan Markafoni Bun Desıgn kampanasından daha önce sipariş ettiğim kutuyu kullandım. Bu sefer kutulara karşı merakım çok işe yaradı. Ve başladım kutudaki baloncuklara bizim için anlamı olan özel günleri, özel sözleri, birbirimizi ifade eden şeyleri yazamaya. Bu iş baya zamanımı aldı çünkü birden böle aklıma gelen değil de eski unuttuğum şeyleri yazmak istedim oda beni çok zorladı düşün düşün dur. Hepsini hallettikten sonra kutunun içine sırf onun sevdiği eşyalarla doldurdum. Oyun cd si, sevdiği çikolata, sevdiği içki, sevdiği film cd si, sevdiği sanatçının müzik cd si, Espiri olsun diye oyuncak kumanda gibi eşyaları koyup paketledim.





3.Klasik ama benim tanıştığımız günden beri her yılbaşında mutlaka aldığım saat hediyesi vardı. Çünkü yeni bir yılda daha nice güzel zamanlara deyip düşündüğüm ve bütün yıl boyunca üzerinde benden bir parça bulundurulması için her yılbaşında bir saat alırım. Bu sefer saati internet alışveriş sitesi olan Markafoni Levı’s kampanyasından seçtim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder