15 Ocak 2012 Pazar

Bu Sıralar Kozmetik Olarak Neler Aldım ...

  İnternet alışveriş sitesi olan Markafoni TONI&GUY kampanyasından saç bakım kremleri aldım. Bu aralar saçlarıma çok taktım neden bilmem sanki bana cansızlaşıp parlaklık gitti gibi geliyor ve bu beni rahatsız ediyor genelde bütün bakımları yaptırırım ama anlamadım. Acaba diyorum diyet yapıyorum onun etkisi mi?  Bu yüzden bakım kremlerini değiştirip Tonı&Guy deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak hep beraber görecegiz.





 Senelerdir kullandığım parfümüm Calvin Klein Euphoria değiştirmeye karar verdim sırf çevresel baskıdan dolayı başka parfümleri de fırsat vermem konusunda baskı yapan arkadaşlarım sayesinde kendimi bir riske atıp Lancome Hypnose da karar kıldım sonuçta bildiğim marka deyip güvendim. Aslında kokusu gerçekten çok hoş ama sanki benim üzerimde yaz kokularındanmış gibi geldi. Kokular konusunda dediğim gb fazla bir bilgim yok çünkü Hayatı yaşama konusunda nasıl XL’ sam kozmetik konusunda da bir o kadar tutucuyum small takılıyorum. Kullandıgım ürünleri kolay kolay değiştirip yeni ürünler denemem.Ama değişikler yapacağım yavaş yavaş bakalım hayırlısı.

  

 Benim için yine klasik olan vaz geçemeyeceğim ürünler den biriside Lancome Effacernes Longue Tenue gözaltı kapatıcısı. Bu ürünü çok seviyorum çünkü benim uykusuz kaldığımda ya da gözaltı torbalarımda problem yaşadığımda kapatabilen tek ürün. Ben buğday tenli olduğum için gözaltında aydınlık görüntüsünü çok seviyorum ve bunu bu ürünle başardım. Kullanırken ufacık bir parça almanız yetiyor ve ufak göründüğüne bakmayın ben altı ayda bir değiştirmeme rağmen tüp bitmemiş oluyor.

 

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder