24 Ocak 2012 Salı

DÜĞÜN HAZIRLIKLARINA İLK BAŞLANGIÇ NİKÂH GÜNÜ İÇİN TARİH ALMA...

Düğün hazırlıklarına yavaş yavaş başladık aslında daha önce başlanması gerekiyordu ama ben hep ocak ayını bekliyordum herkes hadi hadi diyorlardı ama hiç oralı olmuyordum neden bilmem herhalde güzel bir başlangıca başlamak için yeni bir yıldan daha güzel bir zaman olamaz diye düşünüyordum. Düğün hazırlıkları ilgili ilk başlangıcı önce belediyeden tarih alma işiyle başladık. Sevgilinin sürprizi oldu çünkü aklımda hiç belediyeden tarih almak filan yoktu ben direkman gelinlik ayakkabı alışveriş işleriyle yavaş yavaş başlarız diye düşünüyordum. Baktı benden hiçbir icraat yok en can noktadan vurdu seninle güzel keyifli bir kahvaltı yapalım dediği an apar topar hazırlanıp attım kendimi sokaklara.Birileri rejim ne mi oldu diyor aaa bir günden bir şey olmaz J  Dolaşırken birden belediyeye gidip tarih almamız gerekir gel bir bakalım evrak olarak ne gerekiyor deyince tamam deyip attık adımımızı içeriye. İlk işlem olarak nüfus cüzdanlarımızın fotokopisi, kaymakamlıktan nüfus kayıt örneklerimizi almamız gerekiyormuş hemen onu da hal ettik tamam dedim işlemler bitti meğerse yedi adet vesikalık fotoğraf lazımmış sevgili tutturdu mu hadi gel hemen vesikalık çekilelim. Dondum kaldım başladım bahane üretmeye yok birazdan kapanır, şimdi yarım saat vesikalık mı bekleyeceğiz, işlemi yaptırıp ne yapacağız, şu güzel anın keyfine varalım aklıma ne geldiyse söylüyorum yok tuttu mu o inat damarı gel bugün halledelim yok olmaz deyip duruyorum. Ne diyeceğim bugün evden acele cıktım ondan fotoğraf çekilemem mi diyeceğim olmaz bir hafta uğraşır benle. Kıvrandım durdum bir düşünüyorum çektireyim sonra hemen aklıma ömür boyu evlilik cüzdanında fotoğrafın kalacağı geliyor vazgeçiyorum. Birkaç dakika sonra baktım ki gülmeye başladı dedim ne oluyor nasıl düşünemedim sen bugün kuaför terapini yerine getiremedin ondan stres yaptın deyip benimle uğraşmaya. Yok, doğal güzellik her zaman en iyisiymiş ben her halimle güzelmişim de bana anlatıp duruyor bende ikide birde yok canım o dediklerinle alakası aaa hiç ole şey mi olur hem etrafta fotoğrafçı göremiyorum dedim ki karşıda kocaman fotoğrafçı yazıyor. Hemen saate baktım belediye kapanmasına yarım saat var asla yetişmez yarın ben şöyle güzel bir fotoğraf çekilirim öyle hal ederiz diye düşünüyorken bir döndüm sevgili koştura koştura fotoğrafçıya varmış bile bu saatten sonra zorluk çıkarmanın anlamı yok kuzu kuzu oturduk koltuğa. Huysuzluk üstümde sevgiliye de kızamıyorum erteledikçe ertelenecek elimde kocaman somurtan bir vesikalık fotoğrafı ben ne kadar somurtmuş çıkmışsam sevgilide o kadar gülmüş JJ evrakları belediyenin kapanmasına son beş dakika teslim ettik. Öbür gün de sağlık ocağına sabah erkenden gidilip kan verilmesi gerekiyormuş onu da hal ettik aklınızda olsun eğer kansızsanız bir daha kan testi yaptırıyorlarmış bunun için ben fazladan ne olur olmaz bir daha uğraşmayayım diye bir tüp daha fazla kan verdim. Bu macerayı da böylece atlatmış olduk. Geri kalan tek işlem test sonuçlarını aldıktan sonra gene bağlı olduğunuz belediyeye gidip evrakları veriyorsunuz ve eğer düğün salonunda nikâh kıymayı düşünüyorsanız düğün salonunuz hangi bölgeye bağlıysa o bölgenin belediyesine gidip tarih alıyormuşuz.

Benim düğün tarihimde 24 HAZİRAN 2012 kimseyle paylaşmadım ilk sizinle paylaşmak istedim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder