9 Eylül 2011 Cuma

SİYAH ŞIKLIGI

Üzerimde gördüğünüz her şey bayram nimetlerimden. Nedense hep elim siyaha gitti bu sefer durdurmadım kendimi çünkü hepsini çok beğenmiştim ama kararsız kaldığım tek eşya etekti ama en çokta onu almak istiyordum. Çünkü eteğin modeli kloş olduğu için kilolu gösterir mi? düşüncesi vardı. Ama bu sezonda bu etek modellerine iç geçirerek bakıyordum. Sonra bir kaç deneme yapıp hangisinin nasıl duracağını baktım ve sonuç;


 Rengi düz ağırlıklı ve siyah olan bu modeller gerçekten kloş eksi yönlerini kapatıyor.



Eteğin çok kloş olmamasına özen gösterin. Hafif dar kesim olup etek boyunun da dizin bir karış altında ya da üstünde olması önemli.



Ayrıca sade parçalarla kombin leyince hiç göz yormuyor ve ortaya zarif görüntü çıkıyor.



İnce kemerle de takılabilir. Güzel duruyor ama ben yanıma almayı unuttuğum için takmadım.



Etek…Spazio
Gömlek… Zara
Çanta… İnci
Ayakkabı… Desa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder