23 Ağustos 2011 Salı

SEVGİLİYE SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ (İKİNCİ PLAN)

   Aslında en zevkli ve eğlenceli plan buydu benim için. İlk önce haritalı bir kutu gerekiyordu değişik kutulara merakım olduğu için daha önce Mudo dan aldığım üst kısmı haritalı kutu bunun için idealdi. Kutunun iç kısmını da Türkiye haritasını fotokopiyle ufak boy haline getirip yapıştırdım ve sevgilinin memleketi nerde okuduğu nerelerde bulunduysa işaretledim. Kutunun içine de beraber gittiğimiz bizim için anısı olan yerleri ve neleri çok seviyorsa fotoğraflarını çekip koydum.


(Fotoğraflar için kusura bakmayın çünkü o anki yoğunlukla fotoğrafları çekmeyi unutmuşum sevgiliden sonra fotoğraf çekmesini ve bana göndermesini istedim ve sonuç JJ )

Kutunun içine koyduğum birkaç fotoğrafta kendim yükledim çünkü fotoğrafların bulunduğu iç kısmı çekmemiş J



Mado'nun su böreğine bayılır.







 En çok kahve içmeyi sevdiği yer.



Zor durumda kalmadıkça araba yerine vapurla ulaşım sağlamasını çok sever.






Konak Pier in içindeki Adabeyi restaurant ta balık yemesini çok sever ve Sinema filmlerimizi Konak Pier de izleriz.





Bunlar gibi bir sürü sevdiği ya da sevmediği bizim için anısı olan yerleri fotoğrafları kutunun içinde yerlerini aldılar.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder