27 Ağustos 2011 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜNÜN YILDIZI CUPCAKE STANDI

  Sevgiliye bu sefer kişiye özel temalı cupcake ve pasta düşünmüştüm. Ama aklımda birkaç soru işareti vardı eski deneyimlere dayanarak kesinlikle kargoyla gönderim istemiyordum çünkü ezilip büzülerek elime ulaşıyorlardı. Bu yüzden elden teslim alabileceğim pasta ve kurabiye tasarımı yapan sitelere gezinmeye başladım. En değişik tasarımlarıyla Gamze Hanım dikkatimi çekti. Hemen telefonla ulaşıp ne istediğimi anlatmaya başladım sağ olsun kendisi beni sonsuz sabrıyla dinleyip istediklerimi yapabileceğini ama pasta yerine cupcake standı yapmayı teklif etti. Aaa nasıl olur filan derken ani bir kararlar fikrimi değiştirip her şeyi Gamze hanıma bıraktım. Sonuç mükemmel cupcake standıyla karşılaştım. Gamze hanıma bir kez daha teşekkür ediyorum.

 
Gamze ATEŞ incelemek içim...  http://dreamycake.blogspot.com











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder