14 Haziran 2011 Salı

MAYO VE BİKİNİ MODELLERİ

Yaz geldi gelmedi aman hava soğuk of sıcak yok yağmurlar başladı derken kendimi denize girmeye hazır hissetmiyordum sanki hala kıs havası varmış gibi geliyordu ama bu hafta sonu sıcaktan sonra anladım ki artık yaz gelmiş ve deniz keyfi başlamıştı. Bu yüzden mayo ve bikiniyle ilgili yazı yazmanın zamanı geldi.

Seçeceğimiz mayonun kendi zevklerinize uygun olmasına dikkat etmemiz lazım. Görünüşüne o an kanıp çok mayo ve bikini köşeye atmışlığım vardır. Bana da çok büyük ders olduğu için kesinlikle aman üşeniyorum aman çok sıcak deyip denemezlik yapmamamız lazım.



Renk seçerken teninizin koyulaşacağını dikkate almamız gerek. Tatile giderken o yüzden iki tane yedek mayo bikini yanımızda bulundurmalı.



Geniş kalçalarınız varsa kalça kısmında kalan bölümü dar olan mayolardan seçmeliyiz. Eğer bikini almayı düşünüyorsanız üst kısmı açık renkli alt kısmı koyu olan modellerden alabilirsiniz. Bu sayede bakışlar kalçanızdan ziyade vücudun üst kısmına yönelecek ve dar omuzlarla geniş kalçalar birbirini dengeleyecektir. Benim her zaman uyguladığım bir hiledir JJ



Göbek sorununuz varsa likralı mayolar seçmelisiniz. Eğer göbek sorun değilse düşük belli bikini modelleri ve destekli bikini üstleri sizin kullanımınız için uygun olabilir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder