6 Haziran 2011 Pazartesi

ATLIHAN RESTORANT

Nişan yerimizden özellikle bahsetmek istiyorum. Her zaman meşhur yaprak kavurmayı yemeğe gittiğimiz ya da Pazar günleri doğa ile bütünleşip köy kahvaltılarımızı yaparken misafirleriyle güler yüzlü ve aile ortamındaymışız gibi ahırladıkları için hep önemli bir günde aklımın bir kösesindedir ATLIHAN RESTORANT. Şans eseri bir kaç kez nişan ve düğün organizasyonlarına şahit oldum ve çok beğendim. Kendi nisanımda bu yüzden hiç mekan bakmadık direk ATLIHAN RESTORAN ta gidip nişan tarihini ayarlattık..Mekânın sahibi olan Mustafa Bey nişanımızın basından ve  son anına kadar her şeyle mükemmel ilgilendiği için biz hiçbirse ye karışmadık. Bana sadece nişan günümü doya doya keyfini sürmek ve ertesi gün de davetlilerden organizasyonun beğenildiğine dair çok olumlu yorumlar alınca da beğendiğinize sevindim demek kaldı. Bize mükemmel nişan günü yaşattıkları için çok teşekkür ediyorum kendilerine.







İncelemek için bit tık tık... http://www.atlihan.org/


ULAŞIM…

İZMİR MANİSA YOLU ÜZERİ ÇİÇEKLİ KÖY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder