22 Nisan 2012 Pazar

YENİ CİCİLERİM :):)


Topuklu ayakkabı bana nedense hep soğuk geliyor ve ne kadar üzerinde durmayı çalışsam çabalasam hep ihanet ediyor. Ayaklarım şişer, ayakkabı kesin ayağıma vurur, ne kadar düzgün yürümeye çalışsam bir o kadar da takılırım bu yüzden aramız onunla hiç iyi değildir anlaşamayız yinede özel günlerin kurtarıcısı olarak bir köşede bekler durur beni. Ama Babetlerim var ya hem kötü gün dostumdur hem iyi gün onlarla aramda başka bir aşk var. Vazgeçilmez tutkunuyum ve bu yüzden her alışverişte babetlere gidiyor elim. Yazın özellikle burnu açık babet giymeyi çok seviyorum ve çeşit çeşit her renkten almaya çalışıyorum. Çünkü kendimi rahat hissediyorum ayaklarım ve ben mutlu oluyorum. Bu seferki yeni cicilerim bunlar bakalım beğenecek misiniz?





Bambi




YKM




YKM



                                                        

MUDO










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder