29 Kasım 2011 Salı

Bir Daha Bu Yolları Aynı Hevesle Yürürmüyüm :):)


Bir daha bu yolları aynı hevesle yürürmüyüm bilmem ama düğümüme yedi ay kaldığı için zayıflama işini biraz daha hızlıya alıp bu yolları yürümeye karar verdim. Her gün 45 dakika belli bir hızla yürümeye özen göstereceğim. Çok yoğun olunca evde yürüyeceğim ama vakit buldukça sahilde yürümek gibisi yok diye düşünüp miss gibi İzmir havasını içime çeke çeke yürüme planı yapıyorum ama şu üşengeçlik yok mu beni öldürecek. Tam kendi kendime gaza getiriyorum hazırlanıp çıkacağım bu sefer geri dönüş yolu zor geliyor. Hep bahane buluyorum bu yüzden şimdilik bir çözüm buldum beğendiğim gelinlik modellerini evin her yerlerini bırakıp kendimle yüzleşiyorum böylece tıpış tıpış yürümeye. Basen, bacak ve yan bölgeleri şekillendirmek için yürümek şart.Sonuçlarını beraber göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder