25 Nisan 2011 Pazartesi

Zedd+Plus

 Büyük beden giyinen hanımların gözde markası “zedd + plus “ baharı yaşadığımız bu günlerde, 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunu, Trendyol üyelerine özel fiyatlarla, sizlerin beğenisine sunuyor. Özellikle genç büyükbeden giyinen hanımlar düşünülerek hazırlanan koleksiyon, cıvıl cıvıl renklerle ve desenlerle yazın bir an önce gelmesi hissi uyandırıyor.

 Kampanyasıyla Trend yol da indirime girmiş ben de bir göz atayım derken iki tane ürününü hemen aldım.  42 beden giyiyorum ama dökümlü dursun diye 44 bedeni seçtim çünkü beden olarak 44 – 46 – 48 bedenleri vardı bende düşük omuz sevdiğim için omzunu düşürürüm dedim.Belinde de kuşak olduğu için istediğim gibi ayarlarım düşüncesiyle hareket ettim.Kollarımdan takıntılı olduğum için kollarımı kapatır düşüncesiyle hep yazın böle püfür püfür kıyafetler giymek hoşuma gidiyor.Dar üstüme yapışan kalıplardan hoşlanmıyorum. Az dökümlü ve düşük omuzlu kıyafetler çok hoşuma gidiyor.Benim tercih ettiğim modeller bordo ve siyahlı tunikti.

 
 




2 yorum:

  1. Her ne kadar 42 beden olsamda günümüzde malum bu bile büyük beden sınıfına giriyo. Ki bundan 2 yıl öncesine kadar bende 46-48 bedendim. Çok taktir ettim bloğunuzu. Umarım zamanla daha çok paylaşım olur, daha çok kişiye ulaşırsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim düşünceleriniz için bende aynı şekilde üç yıl önce 48 bedenden doktor yardımıyla 42 bedene inmiş bulunmaktayım. Bunun güzel yanlarını ve zorluklarını yaşamış biri olarak neler yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Zamanla daha iyi paylaşımlar olacak inşallah .

    YanıtlaSil